Nu credeti k ar fi fost corect k atunci cand v-a venit stralucita idee de a ne "rezerva" bancile sa anuntati toata lumea in acelasi timp,cum ar fi sa dati un mass?Nu cred ca persoanele care frecventeaza zilnic blogul au putere deplina asupra deciziilor care ar fi trebut sa fie luate de toata clasa.V-a venit ideea,v-ati ocupat voi bancile preferate si apoi le-ati lasat celorlalti celelalte banci.Si nu veniti cu replici de genu ca: "eu am stat anul trecut aici",pentru ca sunt persoane care au stat acolo dinaintea voastra.Intamplator am auzit despre rezervatul locurilor si cand am intrat pe blog am vazut ca toate bancile de la geam sunt ocupate,si asta de-abia la sfarsitul verii.Si daca nu auzeam,in prima zi de scoala as fi observat ca toate bancile sunt ocupate si nu as fi avut loc decat langa cosul de gunoi.Mi-am spus parerea ca sa nu aud discutii cum ca nu mi-as fi postat parerea pe blog.

by babylishous