ATENTIE ACEASTA POEZIE ESTE UN PAMFLET SI NU ARE VRE_UN SCOP ANUME DECAT ACELEA DE A ADUCE ZAMBETUL PE BUZE CITITORILOR.ROG CAT MAI MULTE COMENTARII SI PARERI SINCERE ASUPRA ACESTEI POSTARI :D

CU DRAG
GINA



Eu sunt gina bubulina care cica duc sarcina
Si m-ascund pe unde pot ca sunt fata de preot
Si am inceput chiar bine cand eu poezia scot
Sa nu luat deloc in seama poezia ce urmeaza
Pentru ca e un pamflet


Am sa-ncep cum se cuvine ca doar dau zile de la mine


Vatza, Vatza crai de stat
Tu mai stii ce s-antamplat?
Las ca-ti povestesc eu bine sa ramai si pe la mine
(si uite-asa s-a intamplat cand vatza haina si-a luat si lasat-o pe gaina fara casa fara vila si a luat chiar si masina)


Vatza,Vatza
Cel cu chipul de maimuta 
Ca de cand ne-am cunoscut
Muulte fufe ai futut 
si de cand ne-am departat 
Muulta laba tu ti-ai dat
si tu draga ai suferit 
cand gaina ti-a pierit
Si acum cand te zaresc
Chipul eu ti-l ciopartesc
Cum sa-ti tai picioare
Sa-ti rup difuzoarele.
Si cand iti zambesc frumos,
Fata ta cade pe jos
Si cand iti zambesc fierbinte,
Fata ta nici ca mai simte.
Si cand este si mai bine,
iti rup din nou mecla-n tine
Eu incerc sa ma opresc,
Durerea sa ti-o potolesc,
Dar fata ta cea doritoare,
Parca cere,parc-o doare.
Cu fata-ti am terminat
Te-am luat si te-am bagat in sac
Dar chinul acum incepe
Ca deja e apa rece
acu in Dunare te-arunc
fix si-eczact ca pe un muc.
Si apa de dunare este tare tulbure.

da stai ca n-am terminat.


O sa mori fara sa vrei
nu de alta da ti-o iei
si tio iei urat de tare cand prin fata cand prin spate
Da...de esti baiat cuminte
o sa-i fac sa tie minte
Pe dulaii cei castrati
care au toti 7 frati
Si toti fratii laolalta 
vin sa-ti-o faca lata.
dar stai calm ca n-o sa simti a ta chestie-ntre dinti.
Marimea ce mai conteaza
Cand dulau-o deconteaza?
Si ai vrea sa te opresti,
Chestia sa tio racoresti
Dar nu poti nicicum ceda
Cand e vorba de a ta.


Vatza Vatza 
Ce-ai facut de-ai ajuns sa fi futut?
Macar de era o buna
Da asa...cu o gaina?!
Te-ai si insurat cu ea
Ca-ti placea ca ti-o sugea
Desi nu va sta prea bine,
Va dau zile de la mine.
Si nu vreau sa par o baba
da tu(serios acu)ti-ai mai tras o laba?


(si gaina cand aude aceste fapte zalude...se intorna acasa iar
si pe vatza-l pune pe jar
-ca eu te-am iubit focos
si acu mio tragi pe dos?
eu te stiam baiet cuminte 
da acu dracu mai simte


Vatza tare-ndurerat isi ia scula la periat 
si ce cearta doar cu ea...ca de...una-i ca ea
si e una la o mie...sau doar dumnezeu ma stie)