1. cine vrea foile alea la latina, din care cica ne asculta joi, sa imi spuna. eu le am scanate in comp, da le aduc maine la scoala in caz ca mai vrea cineva sa le xeroxeze

2. tema la franceza: de scris si stiut toate cuvintele ce tin de: autovehicule si alte mijloace de transport; locuri unde se poate locui; chestii din casa.

3. banii pentru sarbatoritii din vara [ 23 lei ] !!! cat mai rapid

4. la romana, din cate am inteles, tre sa facem un fel de caracterizare a personajelor din enigma otiliei, cu exemple( citate) din carte

5. bani pentru cartea la engleza( 25 lei). nu ii strang eu( adica nebu) pentru ca eu sunt plecata o saptamana...

6. nu uitati de testele la franceza, de pe www.francaisfacile.com


_____
foile la latina, deocamdata, le mai gasiti la laura, vlad v. si ioana a. . daca nu ma gasiti pe mess, le cereti de la ei. o sa incerc sa le pun pe blog, mai incolo:)