Hello tuturor ex-ilor 12B-ului ! :)
Lume,ma gandeam,nu credeti ca ar fi dragut sa ne mai vedem o ultima data,cu TOTII, inainte de risipirea noastra pe plaiurile, necunoscute noua inca poate,ale Romanicii noastre?
Eu propun sa ne intalnim cu totii la o terasa sau intr-un pub (depinzand de vreme) pe 1 septembrie.
M-am gandit ca luna asta(august) e foarte probabil ca unii sau altii sa fie pe la mare,pe la munte,sau in recunoastere ;))

Asa ca prima zi de toamna pare appropriate,ca s-o ardem englezeste,ce naiba? :D
Cine nu e de acord,din motive concrete,sa propuna o alta data :D
Dar oricand ar fi sa ne vedem,ar fi dragut zic eu :DSa impartasim impresii,una alta :D

Totodataaaaa..m-am gandit sa scriem in aceasta postare,fiecare,pe unde am intrat(facultate,neica).Nu de alta,dar poate ne gasim prin aceleasi orase,etc :D
Incep eu , voi continuati!

  • Alexandra Ciocan-UNIVAGRO"Ion Ionescu de la Brad",Iasi-facultatea: Peisagistica
  • Vlad Constantinescu-UNIVAGRO"Ion Ionescu de la Brad",Iasi-facultatea:Zootehnie
  • Avram Cristina( nebu, ba!) - cuza, iasi, limba si literatura- engleza germana. [ si da, teoretic, si 90% practic, pe 1 septembrie sunt la intalnire. cand cade 1 sept? :)) ] 
  • Dinu Andreea-  bacau, vasile alescandri, litere romana-engleza. ea cere asa: "o ora knd sa pot k eu lucru la real cu copchii" [ adica undeva pana in ora 15]
  • Candet Andreea- si-a confirmat prezenta si chiar dorinta de a ne vedea pe 1 septembrie, deoarece dupa aceea nu se mai stie cand ne vedem. andreea mama, iti tinem pumnii la bac!  
  • Andreea Achivei - si-a confirmat prezenta 
  • Otilia Balint- si-a confirmat prezenta 
  • Vlad Florin Vîță - University of Essex => European Studies and Politics. Da imi confirm prezenta pe 1 septembrie.
  • Ana Patrascu-si-a confirmat prezenta:D 
  • Dobreanu Ionut-Universitatea Bacovia,Drept,Bacau-desigur,cu prezenta confirmata
  • Marciuc Alexandra-ne va insoti de asemenea:)


O vacanta placuta tuturor!Keep safe and have fun!
Oh,si nu uitati sa confirmati prezenta voastra la intalnire :D Doar incepeti paragraful numelui vostru cu bulinuta,cum am facut eu mai sus,sau confirmati in scris e.g."da,bai,ioane,IO VIN!"
Sutza