Update:Ok, fie , rectific. Nu inteleg de ce se ia tot atat de personal :) Faptul ca am omis anumite persoane nu a fost intentionat , ci pur si simplu fie am uitat , fie nu am avut nicio/putine amintiri legate de persoana respectiva.Nici eu nu am aparut descrisa in anumite postari,asta nu inseamna ca ma simt prost sau condamn :) Dar here we go !
Alex - cu siguranta n-o sa uit niciodata cat de mult m-ai sacai in legatura cu vlad :"> :D sau drumurile spre editura si munca la revista :P
Aneea - la tine chiar nu voi uita o zi anume..cu Otilia si Dobrica la un vin fiert si alune (parca :)):-??) + in unele zile mi-a placut machiajul tau foarte tare !:)
Marius-cu tine chiar nu am avut legaturi de nici un fel..dar intotdeauna ne-ai distrat cu perlele tale si cu atitudinea ta . Oricum,de admirat ca ai revenit pe calea cea buna,sincer!
Polly si Sorina - mereu tacute,ganditoare..privind pe cei din jur..nu am intrat in contact prea des,dar Polly,sa stii ca mereu mi-au placut produsele tale ;)

Pai,din moment ce ne apropiem de final..am considerat de cuviinta sa va las si eu cateva impresii si ganduri pe paginile acestea virtuale ale jurnalului nostru , 12B!:)

Desi n-am plans si nu stiu daca o voi face , asta nu inseamna ca nu traiesc si eu emotii asemanatoare cu ale voastre.Cu rele si bune am fost o clasa . Nu , nu voi spune ca v-am iubit pe toti sau lucruri de genu...a iubi defineste altceva.Cu siguranta toti ati facut parte din viata mea ..si de la toti am invatat inconstient lucruri bune ,fie  am observat caracteristici care m-au facut sa ma indepartez si sa zic :"Asa nu vreau sa fiu".
Insa , LUMEEEEEEEEE , am absolvit! Iar asta mi-a trezit amintiri..Nu cred ca voi uita pe niciunul din clasa...toti mi-ati ramas adanc infipti in memorie,din motive diferite.
Cateva vorbe out of a brainstorm , necizelate si nelucrate , fara lacrimi de pui de panda si bocete de crocodil,dar mai sincere ca o spovedanie :D
  • Nebu,Ioana,Geanina..mai mult precum colege , mi-ati fost si prietene , iar racnetul lui Nebu , injuraturile nonsalante ale Ioanei si crizele mute ale Geaninei  mi-au colorat saptamanile pline de teste si rugaciuni a la Scoartza de copac :D
  •  Silvia , colega de banca de la examenul de admitere si mai apoi in clasa a 9-a ,mi-ai fost si cumnata , si toate cele :))
  • Ginuta , cine va uita bocetele tale ,vany ,avion , joiiinnnt, discutiile din parc , ori vestitul nostru caiet?Desi satra s-a spart , intotdeauna vom avea zacusca! :D
  • Powerpuff girls..sper ca n-ati uitat cine v-a dat aceasta vestita porecla ;) caci eu una nu am cum sa uit , nici daca as vrea , rasetele fosforescente , hainutele colorate ,mersul a-la-catwalk si toate lucrurile ce v-au facut sa iesiti in evidenta .
  • Mada , parfumurile si semintele-mi vor aduce mereu aminte de tine :D
  • Lenuta si Andreea Candet - Halkidiki ne va astepta mereu!dar data asta , Andreea fii sigura ca ai destula acetona la tine ;))
  • Ioana Haidoc - no offence pentru nervii unei fete stresate ca mine ;)) Nu a fost nimic personal!Multumesc frumos ca ai avut grija de manichiura mea atunci cand te rugam :)
  • Dobri , nu stiu daca a venit careva in your bedroom pana la urma , dar tu si Andreea Marineac ne-ati facut sa cadem pe spate de ras :)) Cu certuri,fara certuri,cu usi trantite sau nu...replicile tale acide,uneori fara sens - da , mi-au placut mereu!Respect!lol
  • Gasca din spate...Zuzu,Alina,Razvan...moooama...intens!certuri fara perdea la telefon , flavour de bere si alte treburi...  o sa va uite oare careva? Nu cred :D
  • Vlad Costras ... promit ca daca fac vreodata un film inspirat din realitate,tu vei avea rolurile tuturor , doar nu esti un talent nativ in ale imitatiei degeaba!
  • Vlad Vata...bai nene,m-am invatat sa nu mai umblu goala vreodata (adica fara inele si ceas,just for the record) :))  .
  • Teo , Mihaela ... mi-a placut mereu ca imi zambeati cand ma uitam in directia voastra :)
  • sa nu credeti ca-i voi uita pe Tristan (omul asta debusolat si debusolant ce te baga-n mormant de ras) ori pe Stefan Cojocariu,caruia ii dadeam temele la romana intr-a 9-a :))

  • iar Vladut , se stie ... <3
.M-ati facut adesea sa spun : "Bai,nu suntem o clasa normala!" (Nebu imi e martora)si de asta sunt mandra.Ar fi fost prea plictisitor ;))