La o inghetata cu o profa draga (nu o sa-i dau numele pentru ca nu o cunoasteti) si povestindu-i despre schimbarile de atitudine dintre noi,mi-a propus sa fim "speciali" pana la sfarsit.Sa lasam ceva mai mult drept amintire,desi totusi,am lasat clasa varuita, pe diriga cu par alb, usa fara incuietoare,palmele pe o plansa,corpul A fara tonomat de mancare, etc, ar fi fost dragut sa destindem putin si admosfera de la banchet. sa nu fie numai "masa,dansul si bautura" sa facem si felicitarile:)
Spuneam ca ar fi dragut sa creem fiecare dintre noi o diploma unui profesor si un mom de 60-90 de secunde in care sa-l imitam. Ar fi un mom amuzant si sunt sigura ca destul de apreciat.  In continuare am sa scriu numele profesorilor clasei noastre si fiecare dintre voi printr-un comment si-l va alege. Va fi ceva gen, "primul venit ,primul servit". nu vreau sa existe discutii"eu nu am ce sa scriu despre asta" sau altceva. Ne-a fost profesor 1,2,3 sau 4 ani, deci cu siguranta aveti ceva intiparit despre caracterul sau, o gluma, un gest, o privire,etc.
Sa incercam sa nu fim nici prono,nici prea ironici. Sa fie ceva la limita bunului simt:)
1.religie catolica-Ciuraru Marius
2.franceza-Munteanu Monica
3.geografie-Bancila George
4.religie ortodoxa-
5.filosofie- Duhalmu Sonia
6.romana-Solomon Laura
7.engleza- Toderita Ancuta Dana :)
8. engleza- Danila Eugenia Elena?
9.literatura universala-
10.tic- Bejan Dana?
11.sport- Tutu Gabriela?
12.latina- Sava ......
13.istorie- Ghioc Jeni
14.stiinte- Morariu Mihaela
15. desen - Carare Nicoleta
Ar cam trebui in seara asta sa va ganditi deja la cum ar trebui sa arate diploma.
siii.... pentru ca sunt initiatoare, imi rezerv dreptul de a-mi alege prima proful,pentru mine profa. e Munteanu Monica.
va urez succes, pentru ca inspiratie sigur aveti...:)
 nume de cod: Tili