Dragii mei colegi (si mai putin dragi,oricum,colegi in general),

Se pare ca acum chiar mai e putin si fiecare pleaca pe drumul lui.Ceea ce o sa ramana pentru totdeauna in amintirea noastra o sa fie liceul,chiar daca am urat pe x sau am barfit pe y, sau l-am injurat pe vatza,oricum ar fi aceasta amintire,ea exista si ce s-a intamplat in liceu nu o sa se uite niciodata.E ceva de genu ca si cand am invatat sa mergem.Poate au existat momente in care da imi venea sa va omor pe toti,asa din dragoste,dar au fost momente in care chiar ma simteam bine ca fac parte din clasa a 12-a B.De ce?ei bine raspunsul nu o sa vi-l dau niciodata.La urma urmei uniti neuniti,eram un colectiv,un ceva....mai mare acolo.Chiar daca in cei 4 ani poate nu am avut timp sa vorbesc cu fiecare din voi sa va zic parerea mea sau poate sa va ajut cu ceva,nu-i bai stati linistiti,cu unii din voi ma vad la facultate si nici acolo nu scapati de gura mea mare:>.Iar pentru restu,nici o grija,vin sa va vizitez,dar sa faceti bine sa ma primtiti ci covor rosu,ca altfel......te bantui si cand ai cele mai tandre momente:)).
Cat despre cum am fost eu in liceu,ce pot spune,baaai!!!MERSI!Daca nu erau oameni ca voi in jur care sa imi arate ca pot sa fiu si altfel....(deja am zis prea mult si va umflati in pene).
La intrebarea: O sa iti fie dor de mine?(o voi lua in ordine alfabetica pentru ca fiecare a insemnat ceva pentru mine si cu fiecare am cate o amintire acolo cat de cat mai amuzanta sau mai nasoala asa ca dupa cum urmeaza la catalog):
Geanina imi va fi super dor de tine (si de momentele tale de orfana,cand iti scapi caciula in wc de emotii ca te aflii in casa mea mancand pulpe de pui fericit).
Ioana hmmm....pai cu tine ma vad in Bucale:)) o sa mergem la Mall amandoua(sper),dar in principiu...anii lui stefan cel mare din sufrageria prfei sunt cei mai comici. 
Nebu ...ahahaahaaaa..aicii am cele mai multe amintiri:)) excursiile,o mica parte din vara petrecuta pe deal,carnetelul ala pe care nu l-am mai vazut:)) in care avem gradinile desenate si alte chestii.Ca sa nu iti spun ca jocurile tale sunt deja faimoase la facultatea de psihologie  :>
Hotty  ...GURU in makeup....prima mea tentativa de a ma machia si aveam umbra pusa gresit,amintiri frumoase desigur cu hotty("proiecturile" de la repere,plantarea de copaci si alte evenimente misto)apropo diploma mea de la leadership?:)) si cu tine o sa ma plimb prin bucuresti(sper).
Tzurlea  colegu mieu de generala...pai o sa imi fie super dor de sandwich-urile tale si pizza cu ananas,hmm...de betia din "cipru":)) siiii nu in ultimu rand caterinca de la orele de engleza(cand nebu e forever in love with u :)) )
Ash my new sis pe facebook,baaaai noi sa fim sanatoase!(am sa tin minte discutia de pe balcon mereu)daca incepi sa bocesti in timp ce citesti cat de mult o sa imi fie dor detine ma jur ca am sa vin sa te fac portocalie in cap:>.Cu tine m-am distrat mereu,oricunde,deci stai linistita ca din punctul asta de vedere nu ne trebe decat niste pizduci si totul vine de la sine,nu conteaza unde suntem,pahare sa fie.
Sutza bai..e grele...cel mai bine imi amintesc cand noi 2 ne certam de la ceva si nebu incerca sa imi explice ca nu e asa cum vedeam eu lucrurile.Dar am o amintire faina de la ziua mea melcuuuuuu:X.eram in a 9-a :X:X:X,aia o sa fie pusculitza mea cand merg la bucale,o sa o pun la loc de cinste(chiar daca mai am o pusculitza de la clasa,melcu e mai incapator :> )
Vlad Constantinescu (--------------------)ai venit mult prea tarziu ca sa te cunosc,dar esti ok!ah si esti amuzant! :))
Vlad Costras  uaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii bafta la chestiile tale acolosaia la unde meri tu sa iei locu 1 numa 1!Si cu tine am fost in generala,dar liceul a fost bestial,sticla aia de vodka de ziua ta a fost numa buna!Uite m-a ajutat sa ajung prezentatoare la bal si acum la cursul festiv( care imi pare rau ca o sa il ratezi,la fel ca si banchetul).
Dobrica baaaai!in ur bedroom!doamne deci tin melodia aia pe telefon numa ca sa imi amintesc de tine cum faceai prin clasa:)).Hmm amintiri pre multe cu tine nu am,dar daca o sa tinem touch-ul sunt sigura ca vor aparea.
Paula furnizoarea de produse:>!!nu pre am vb eu cu tine dar...mi-ai fost simpatica:P
Mada concursul cu carucioare si talbotul:)) mereu vor fi glume amuzante la care voi rade cu placere ori de cate ori ne vedem:)).
Iuliana baaai..stii ce imi va lipsi maxim de la tine?impletiturile alea super mega extra tzava de tari!hmmm si bine inteles chestiile de la teze,teste si altele:)).
Alexandra hmm Guru2 in materie de make up+cosmeticiana de prima clasa(aveti nevoie de scurtarea varfurilor,putina pensare sau dumnezeu mai stie ce? apelati cu incredere alexandra!)Republic va ramane amintirea mea super misto ca si drumul spre bucuresti!
Silvia fata cu parul de foc(sau roz)...aaaa mersi pt raspunsurile la testul la stiinte ! nici pe tine nu te cunosc pre bine,dar...mna..poate,cine stie in timp ce si cum...
Marinel prietena mea de pregatire:))da ce-ti mai face o.b-ul?:)) e ok?mna ma gandeam si eu poate a iesit:))))=))))))).bai daca tinem legatura o sa fie super tare(o sa rad de mor) :))
Zuzu hmmm...bataia din a 9-a a fost epica!atat am de zis!
Marius nu prea am vb mult cu tine,dar imi placea faptul caaaaaaaaaaaaaaa de fiecare data cand ma vezi pe strada ma saluti mega poilticos(ca si cand as fi obabuta de 80 de ani) si ma intrebi ce fac(chiar daca poate nu iti pasa) dupa care te scuzi si iti vezi de drum(mai rar oamenii asa! BAIETI LUATI AMINTE!
Ana druml spre piatra si turcii sunt supeeer amintiri!:)) 
Sorina bai mersi pt tema la romana pe care am luat 10(dupa ce am luat-o de la iuliana).hmm nu prea am vorbit(aproape de loc,poate la banchet o sa mai vorbim si noi).
Teo amintiri...sper sa nu te superi,dar mi-am amintit de jocul de la religie...gioconda :))
Aneea duma secolului"daca te desparti de gina te bat.Gina e o fata de nota 10 si tu esti ok ca imi dai tigari ":))!iar restul amintirilor le stii:>
Vitza baaaai!balul bobocilor e cea mai amuzanta amintire cu tine:)) cat de mai pocneam:)) doamne:)) si daca ma intrebi de ce ,nici atunci nu am gasit un motiv anume,dar pnm.imi placea:))
Lenutza hmm...era o faza cu inaltimea ta parca:))! atat am amintire cu tine

Daca am omis pe cineva e din cauza ca eu am luat lista cu cei care au dat atestatul,si sa nu carecumva sa credeti ca nu am amitiri si cu voi:P
bai da,in principiu imi va fi dor de "Las Vegas",dar viata merge inainte si nici o problema daca nu mai tinem legatura,ne vedem in 10 ani:))!atunci sa vezi cate avem de povestit!:))
V-am pupacit si hai cu comentariile!