cam astea sunt opiniile mele despre debandada asta de sfarsit de an.nu va convine, asta e. eu doar am incercat sa imi exprim un punct de vedere[ sau mai multe]


1. daca pana la urma vom lua 5 buchete de flori, si nu 3, dupa toate rugamintile si insistentele dirigintei, vom arata, inca o data, cat de mult am ascultat-o in toti anii astia, si cat de mult ne-a pasat noua de opiniile dirigintei. cu alte cuvinte, spiritul 12b-ului vrea sa se faca simtit pana la sfarsitul anului. perfect. daca voi vreti asta, problema voastra. eu am dat banii, am semnat, nu mai am ce sa fac acum.
DAR. profii se stiu intre ei. vorbesc, ca doar sunt oameni. deci isi cunosc preferintele. aici nu e vorba doar de cum da bine, ci si de dorintele si preferintele fiecaruia. trebuie sa incercam sa facem ceva ce nu ne-a iesit in toti anii astia. adica sa acceptam si dorintele celorlalti, chiar daca noua nu ne convine. daca diriga chiar vroia flori si a zis sa luam doar 3 doar din modestie, ar fi zis doar "luati flori" si nu ar fi facut o alegere si pentru profa cealalta. parerea mea. o stiti pe diriginta noastra ca este un om cu maniere, deci nu si-ar fi permis sa spuna "nu ii luati flori doamnei x" , daca nu era sigura in totalitate ca acelei persoane nu ii plac florile.


2. daca 28-29 de copii nu dau 20 de lei pentru cadoul de sfarsit de an pentru doamna diriginta, imi pare rau, dar eu imi iau banii inapoi. pentru ca se tot vorbeste in clasa de unitate. si macar acum, la sfarsit de an, sa fie asta. nu imi pasa ce ii luati, pentru ca nu mai vreau discutii si pe tema asta. dar daca nu putem sa fim uniti intr-un lucru bun [ adica, bine, fie, ii luam cadou], atunci sa fim uniti intr-un lucru rau. adica ori toti ori nici unul. fara vlad v. care sa puna bani de la el, fara discutii, fara aceleasi 15 persoane care pica mereu de fraieri. NU. uite ca eu nu mai sunt de acord cu asta. deci. maine, daca nu sunt 29 de copii cu banii dati, imi iau banii inapoi. imi pare rau, dar si eu am probleme materiale, cum probabil au majoritatea.


cam asta a fost. daca nu va convine, nu am ce va face, sunt doar opiniile mele, pe care am simtit nevoia sa vi le impartasesc.
cu stima, colega voastra cu gura mare, elena cristina avram.


[ orice opinii si comentarii sunt bine primite in sectiunea de comentarii, ca sa le vada toata lumea. si vorbiti fara sa va fie frica de opiniile celorlalti. o saptamana pana se termina scoala? aratati-va acum pe VOI si spuneti ce simtiti. ]