Poate va intrebati "cum vine asta?" . Pai ideea e foarte simpla. Eu voi scrie o poezie (2 strofe, compusa de copchiii clasei XI B, adica noi) si voi va trebui sa dati comentarii cu poezia intr-o varianta cat mai analfabeta. Bafta si distractie placuta :)

(Nebu)Crăciun de noiembrie

(Alexandra)Copaci albiţi de bătrâneţe
(Suta)Şi-aruncă ridurile-n nea
(Alexandra)Înfriguraţi, plini de tristeţe
(Anneea)Vă spun acum povestea mea.

(Alexandra)Statuile-ngheţate strigă
(Alexandra)Un suflet cer, înmărmurite
(Gina)Şi viaţa mea iar se complică
(Alex)Ce mult te-am aşteptat, iubite!


Dupa cum vedeti, in paranteze, la inceputul fiecarui vers, am scris cine a venit cu ideea. (Ps: daca am gresit, nu ma luati la bataie:D ) ah, comentariul vostru trebuie sa contina tot ce e inverzit aci(adica nu luati in seama numele dinaintea versurilor).( folositi diacritice, ca sa se inteleaga mai bine cat de analfabeta este poezia :D )