Vedeti cum faceti si aduceti maine restu banilor pentru ora de desen. Ganditi-va ca 10 lei nu sunt chiar atat de multi bani, avand in vedere ca o sa lucram mult, sunt bani pt tot anul si facem lucruri pt noi. Daca nu iti convine si nu vrei sa dai bani, nu veni la ora, stai degeaba, du-te la o tigara.
Aduceti aia 10 lei pt varuit [ aia care nu i-ati adus]. Da, stiu ca prima data ni se cerusera 3.5 lei, da' pt ca nu au adus toti atunci cand a trebuit, s-a ajuns la chestia asta. Si nu va mai cacati atat pe voi, ca nu mananc eu inghetata din banii aia. Un milion s-au dus la Vlad V. , cu banii aia o sa vina tata lui si o sa ne varuiasca. Restu banilor raman in clasa si cumparam chestii de care avem nevoie [ creta, trusa medicala, cacaturi de genu] . Si nu mai faceti scandal ca "o vai, eu am dat aia 3.5 lei, nu ma intereseaza, dau doar 6.5 acu" . Nu, dai 10. Ne plangem atat ca nu suntem uniti, da cand vine vorba sa cumparam cadou pt colegi, va trece ideea de "uniune" . Da, recunosc, nici eu nu voiam la inceput, pt ca dupa VladC. i-am luat lu Gina si mi-am zis ca is favorisme. Da s-a continuat si o sa se continue. Nu va convine, asta e...Ca doh. sunte 11b-ul ...
Later edit: Avea dreptate diriga cand zicea k nu suntem obisnuiti sa dam bani. Am trait in puf, netrebuind sa dam bani pe aproape nimic nici intr-a 9a si nici intr-a 10a [ nu ma intereseaza ce ati facut in generala] si acum normal k va sperie...Bai, pana la urma nu ma deranjeaza ca nu dati bani pt desen, e alegerea voastra, e treaba voastra ce faceti. Nici de cadou nu am nevoie. Sa va mai intrebati dupa aia de ce nu vine toata lumea la banchetu de la sfarsitul anului.
Mai aveam chestii de spus, da le-am pierdut pe drum...revin...


[scuzati-mi limbajul de balta, scriu la franceza ]