Articolul 38 , alineatul 1, paragraful 1 din Constitutia clasei 11 B , extrasul " Magnum opusuri, literaturi universale si romane "

     - " Scadeti nivelul scolii romanesti " -

     - " Sa intemeiati o Republica a carturarilor " -

     - " Sa nu visati in legatura cu viitorul vostru " -

     - " Trebuie sa te formezi, sa fi tare ca un bulgare " -

     - " Te disipezi in loc sa te aduni " -

     - " Fratilor iar n-ati deschis geamul in pauza " -

     - " Barfiti mai putin si ganditi mai mult " -



Alineatul 2, paragraful 2, extrasul " Constatri mitologice compulsive "

     - " Epopeea lui Odiseea ? " -

     - " Dacia Literara a aparut in anul 1840 inainte de Hristos " -

     - " Chirita este o femeie cosmopolitana " -


Paragraful 3, alineatul 3, tipologia relatiei    :    receptor - emitator - elev - nu gandesti cu gura :


     - " Mi-o ucis un fiu da vital la vanat " -

     - " Buna ziua, nr. de absenti : Luluta " - 
    
     - " Ai minute nationale ? R: Da am , " Da' pe fix ai ? "



Paragraful 4, alineatul 4 - procesul cognitiv " De ce nu ai venit ieri la scoala, nr. de absenti, te las corijent in rochite, iesi afara, nu intrii fara doamna diriginta sau unul dintre parinti, giossss, doi , trii ! ce mizerabila e clasa, sunteti indisciplinati dar nu mai rai ca altii " - in corelatie cu reactia alergica instantanee pe flux de problema repetativ ingrijoratoare obsesiva : Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire, Am scutire !




Nu uitati invataturile complete de la A la Z, ale domnului profesor inlocuitor, plin de vitamine si de capre nu capruri, eventual succesuri, uneori noi este si estem multi pe expansiunea universului atomic creat de Big Bang, atunci cand Luceafarul cobora in jos, in jos, in jos, in jos, cobora, pe spectrul luminii rosiatice si curcubiniene : " Nu ajunge sa mergi in doua picioare ca sa te numesti om, trebuie sa te compoti ca atare "


                                               La multi perle  ...