Stiu ca Geanina va povesti totul in modul ei (asa cum a promis) dar m-am gandit sa postez si eu un mic rezumat.

Da,azi dimineata am plecat cu microbuzul spre Vaslui (concursul de traduceri ''corneliu M . Popescu) :

o trecere scurta in revista:

-da, era sa plece microbuzul fara mine :D

-da, m-am asezat intre doi vomitatori consecventi xD (desi n-au vomitat) : Geany & Iohan

-da,am stat cu Ioana aka Isisina in Banca.. (desi s-a suparat pe mine ca ''se lauda''..imi cer scuze prin tampenia asta de postare din nou-am fost absurda :P Dar beibi, nu te invata cu scuzele :P)

-da, Ioana chiar a ras ca o drogata toata ziua (Dar mi-a placut :x)...oricum o inteleg..nici eu n-am fost mai prejos XD --- ''puroiul..puroiul..(Da,stiti voi aia al cui xD )'' ---na Vatza ca l-am citat si eu :P

-doamna santa madona s. a castigat o noua porecla - doamna branzoaica :rofl: :))

-mai cu totii am primit mentiuni xD

-am fost la baie de un miliard de ori (da,cal de curse...da..) XD

ps:cu asta vorbesc doar despre mine

-am aflat cum arata frunza lui adam

-am invatat cuvinte noi xD nu intrebati

-am mers cu autobuzul toti de la concurs la Silver Mall :D (cursa ocazionala xD --asa scria pe autobuz)

-la mall , eu ioana,vlad (nu vatza) si geanina...am stat la fanta arteziana o gramada de timp--imi intepenise fundul-la propriu.. :s ne-am plimbat...am halit..am facut poze cu clovni si cenusareasa...am stat afara...intr-un final am fost si la film xD

-doamne..ce film...deci Pateutz rulzzz! asa il chema pe-ul copchil dintr-un clan rival Clanului Puicutelor Salbatice (nu,era un film pt copii :P )

-geanina mi-a mancat popcornul

-eu am baut sucul ioanei

-am invatat cuvinte noi,din nou xD

-ma rog..am si plecat.. geany indemnandu-ne entuziasta sa facem din mana ''pa-pa lu' silver mall''...am ascultat-o xD

-apoi premierea... de care habar n-aveam in ce sala se tinea...ca toti erau inauntru , numai noi afara...a trebuit sa rag eu ca intr-un final sa ma bage un tip in seama si sa-mi zica ca inauntru era premierea..

-da , Vatza...stii ce-ai facut..pardon..n-ai facut :P shame on you!

-la inceput serpentinele mi s-au parut super

-la final le-am blestemat..caci pe drumul spre casa , imi venea sa vomit constant (prea multe sendvisuri..si probabil m-am molipsit de asemenea de la cei doi boratori) xD

-multam' Iohan pt deschisul trapei , opritul masinii..etc :P

- eu si geany am facut pe vampirii cu lamaia >:D

-ma uitam la geanina...si dormea cu gura deschisa xD ..la un moment dat i-am pus mana la nas...sa vad daca mai respira :D

-am ajuns si acasa cu chiu cu vai ... prin ploaie si frig..etc..

Dar a fost frumos... nu am mai ras atat de mult de un car de ani :D

Felicitari la tati wai..si lu Vatza ( da altadata da mai mult..ca stii ca poti wai :P )

Si pt final...

V-am pregatit o lista de nume de sate/orase/comune din Romania..care se aflau pe o harta ( a umorului poate) ..din clasa in care Eu(Sutza) , Ioana , Geany , Vatza si Vlad am picat. Am ras ''de-a crapat covorul sub pat'' , parca eram ''beti clama'' (Deja stiu ca Ioana moare de ras citind asta)...

So,here we go :

Piatra Frecatzei (frecatzei..ficatzei.. xD ) , Carbuna , Castelu , Catelu , S prancenata , Plosca , Coada Calului , Fetele albe , Ciumburud , Broscauti , S tol , Racoasa , Suclea , Ghiulu (probabil e sat de manelari xD ) , Largutza , Puroiana , Saclita (citi sh-c-l-i-t-a) , Giugiulesti , Nuca Ciurei , Porumbenii Mari , Facau , Dobresti xD , Pivdeloi , Campu Surduc , Arat-Gai , Clit , Candesti , Profesor Zlatarski (Da...e un nume de ceva xD ) , Saharna , Gogoshu , Cherchelus , Pishcoltz ( as se citeste) , Apa

Thats all for now :P

Preamarita stapana a copitei