Mergeam si eu ca tot omul spre casa, cu autobuzul [ dupa cateva statii de "pa bune, frate" cu Buff] si cum mergeam eu [ defapt stateam la semafor] incepe reclama asta la radio. La inceput incercam sa nu rad. Dar nu m-am putut stapani si am inceput sa rad. Nici nu va zic cum se uitau babele la mine [ vorbim mai tarziu mai detaliat si despre babe]. Pe tot drumul pana acasa am ras. Nu stiu cat de comic vi se pare voua, da mie mi-a placut. Ioana a zis ca i-a sarit mucu si ca a scuipat cafea, cica e de la parola, da eu cred ca e de la video defapt.

Si acum babele. Erau in spatele meu vreo doua si tot ziceau "ia uite ce zic astia" "ia auzi" [ blah blah blah] . Ah, si apropo de babe. Conversatie intre doua babe in biserica:
1: Te-ai vopsit?
2: Da, aseara
1: Vai, drace, da ce bine iti sta!
[ nu e banc, e fapt real :> :)) d-apoi daca si in biserica vorbesc asa... :)) si se mai iau de noi ca cica noi suntem aia rai, care vorbim si ne purtam urat]

Ah, si inca ceva app de babe: Iubesc ataaaaat de mult sa merg dimineata cu autobuzuuuul :X