Cat se poate de prost am scapat dupa aceasta sedinta. Aseara termin cursul de cambridge si o sun pe mama si ii zic ca imi este pofta de spaghete cu sos [yummy], imi raspunde dupa care imi zice sec "bine nu iti fac", am amutit si am inceput sa ma gandesc de ce o fi asa siktirita. In autobuz tot m-am gandit ce o fi ce o fi, dupaia mi-am dat seama. O venit tata de la sedinta si a iesit naspa. Cum eu stiam de un 3 la geografie si ei nu stiau, ma asteptam la ceva de genu. Intru in casa ii vad pe ai mei, mama imi zice imediat "hai fugi si te spala pe maini", ma duc imi las cartile, ma spal pe maini si ma pus la masa. Ii vad pe ai mei destul de bine dispusi si ma gandesc "ba creca n-a fost tata la sedinta", mai vorbesc un pic cu ai mei dupa care imi iau inima in dinti si pun intrebarea cea mare "dar ai fost la sedinta?" si primesc un raspuns pe masura: "DA!", a simtit cum mi s-a oprit inima in clipa aia. Ma uit un pic la ai mei si mama imi zice"te lasam sa mananci intai", dar de unde a inceput tata cu teoria. Zice el "tata de ce nu ne-ai zis ca ai un 3 la geografie ?", incerc sa explic, dar nicio sansa de reusita incepe si mama cu teoria. Ma chinui un pic cu ei sa pot sa le explic si reusesc. Dar pana la urma mama e de parere ca tot eu sunt de vina ca nu am invatat.[chit ca eu am lipsit de la orele la care ea a predat acel capitol si ziua in care am aflat de test o fost chiar ziua in care aveam sa dau testul, dar asta este]. Dupa aceea s-au luat de mine ca de ce am 5,6,7,8 la romana. Am ascultat teoria, ee pana seara le-a trecut. Astazi merg la scoala, nu-mi suna ceasul dimineata si n-ajung la prima ora[latina]. Ajung la ora a doua si aflu ca hopaa ne-a adus tezele la latina, pac pac aflu ca am impuscat un 7 la teza. Ma asteptam la 7 sa iau la cat am scris. Incepe ora de romana, prima ora nimic interesant dupa care urmeaza a doua ora. Hopaaa si la romana ne-a adus tezele. Incepe vaca sa zica notele si dupa scurt timp imi aud numele "Vita Florin mda.. patru cincizeci" am murit cand am auzit. Se termina orele si plec acasa. Ajung acasa ii zic lui tata cat am luat se oftica oleaca comenteaza relativ putin si inceteaza. Stiti vorba aia nu spune hop pana nu sari gardu' ? Ei bine eu am zis hop si uite ca acu pe seara l-au apucat pandaliile si a inceput sa comenteze bla bla bla si toata teoria lui s-a incheiat printr-o pedeapsa mareata. Imi anuleaza excursia in Turcia si asa voi zice la revedere la excursia si la Cetatea Troiei si lui Brad Pitt.
P.S. tot am s-o tai pe profa de geografie...