A fost odata ca-n povesti a fost ca niciodata de la Bacau pan' la Vaslui, din fata liceului, o preafrumoasa ceata[( Alecsandra, Ioana,Vlad Florin,Iohan(10D),eu,si altii de pe la a9a si a11a:> )]

Si era una adormita
Si mandra-n toate cele
Cum era pungile-ntre dinti
Si voma printre ele

Din umbra falnicelor porti
Microbuzul se-ndreapta
Langa trotuarul,unde-n colt
Teenageri-l asteapta

Priveam in zare cum pe drum
E frig si bate vantul
Pe miscatoarele gropane
Ne sare "curul" tare

Ne vedem iata-n carsuelul
De printre serpentine
Unde Geanina si cu Iohan
Se tin de burta bine

Cum ea(Alecs)pe coate-si razima
Visand ale ei tample
De frica sa nu-i vomitam
Si poala sa se umple

Si cat de tare sare Iohan
"Avem probmele-n spate
Opriti masina ca de nu
O sa boram si splina"!

Si pas cu pas in urma lui
Aluneca malazii
Tesand cu verzile priviri
"OOO NU n-am luat pastila"

Si cand afara toti se apleaca
Mancarea s-o "arunce"
Profa de colo iaca zice
"Copii Nu treceti strada!!"

Si din afara din tufis
Pe trupuri se revarsa
Cu ochii scosi si limba-afara
Pe burta noastra n-toarsa

Noi ne priveam cu un suras
Caci iata-ne-n Vaslui
Doamne!Ce bine c-am ajuns
"Unde e baia bai?!"

Ne intrebam acum ..
"Oare Florin va lua shaorma"?!
"Nu-mi iau, mai bine ca aici
E la Fast-Food Bacau!"

Concurusul de traduceri abia a inceput
Dar intr-o clasa anume
Pe-o harta se aflau
Localitati ciudate ca "piatra frecatei"si "lesbos"chiar..pupaza din tei?

Ne-au dus autobuze"pe gratis"intr-un mall
Cei drept..pierdut-am timpul
Dar am vazut un film
Si am mancat popcorn

Pe holurile marmurite ale acelui mall
Erau jucatorii de fotbal
De la Vaslui..OAU! si Rapid
Care mancau si la curul domnisoarelor se uitau

Am luat premii cu totii*
Mentiune..si asta-i buna
O diploma si-o carte chiar si o prajitura
Totul e facatura!Liceul din Vaslui a castigat..e o gluma?

Cobori in jos microbuz "bland"
Alunecand pe-o roata
Patrunde-ne-n stomac si-n gand
Si du-ne inspre casa

El asculta"brumm"buitor
Motorul si mai tare
Si s-arunca fulgerator
Cufundandu-se-n departare

Si ne-am intors victoriosi
Tot rau ne-a fost si inapoi
Am luat-o pe la Roman noi
Si a-nceput sa ploua...

si Alecsandrei sa-i fie rau
Si tot tipa"deschide-ti dracu trapa sa intre aer"
Se sufoca biata de ea
Si noua tot rau ne venea

Caci Vatza si cu ai lui amici
Vorbeau de iti venea sa dai afara
Si ce ai mancat alalta vara
Branzoiace de sub o anumita poala

Si noi in spate, cei bolnavi
"Inspira si expira!"
Numai Ioana nu simtea
Ca-i rau si ca lesina

Usor masina merge
Si noi eram mai bine
Dar umbrele fetzelor stravezii
Erau albe ca de ceara
Si morti frumosi cu ochii vii
eram..

Si unul cate unul
Nu scanteiam afara.



P.S: e o lamaie mai sus din care am muscat Alecsandra si cu mine cand aproape ne dadeam duhul, ca sa nu mai mentioam ca ne turnam apa minerala in cap (apa Ioanei) nu zicea nimic saraca niciun"aloo mai sunt vreo 100 de km pana acasa, eu ce mai beau daca voi va ..spalati cu pe cap"? Aaa si cand ne zguduia microbuzul mai tare ziceam "Tatal Nostru" si "CRezul" ca sa ne treaca raul o:)