deci...cum a inceput totul? 17 septembrie 2007 ...
va intrebati ce s-a intamplat atunci? a inceput liceul. Colegiul National Pedagogic "Stefan cel Mare" , Bacau. [ defapt totul a inceput ceva mai devreme, pe cand se dadeau testele de intrare la clasa de intensiv (engleza) . Nu mai tin minte cine cu cine a stat in banca, eh, whatever.
Nici nu mai stiu cati elevi eram la inceputul anului..25?26? pana la sfarsitul clasei a IX-a oricum au mai plecat oameni. [ iar imi pierd ideile pe drum]

Deci, va intrebati, poate, cum a inceput totul? [ ma refer la ideea unui id, unui blog] . Simplu. Eram in clasa si lucram de zor [vorba vine] la panoul clasei Xb [ cateva poze, care mai de care, un chiul organizat, o pitzipoanca, un scaun rupt, multe zambete si chestii de genu' ] si la un moment dat, dupa ce l-am terminat si l-am admirat cu drag, cineva a strigat "ba, ce ar fi sa ne facem un id? " apoi altu a strigat " da ba, sau un blog" . asa ca am facut de amandoua.

Chiar nu am stiut cu ce sa incep sau ce sa scriu acum, in primul post. Probabil ca in scurt timp vor aparea si niste poze, o scurta prezentare a clasei, elevilor, profesorilor, scaunelor [chestii generaaale] .

Am uitat sa spun: aveti grija cum stranutati, tusiti, sughitati, vorbiti sau...altceva...se supara Yeti :>